20:19 Названо переможців акції “7 чудес України: історичні міста та містечка” | |
Сьогодні у Великій лаврській дзвіниці Києво-Печерської лаври відбулася церемонія нагородження переможців акції “7 чудес України: історичні міста та містечка”. Акція «7 чудес України: історичні міста та містечка» – це вже V етап всеукраїнської акції «7 чудес України», ініціатором і організатором якої є Фонд Миколи Томенка «Рідна країна». У попередні етапи вже визначали: «7 історико-архітектурних чудес України» (2007 р.), «7 природних чудес України» (2008 р.), «7 чудес України: замки, фортеці, палаци» (2010 р.) та «7 чудес Києва» (2013 р.).
Акція «7 чудес України: історичні міста та містечка» стартувала у березні 2016 року. 1 червня серед усіх заявок на участь від представників місцевих громад, громадських організацій, туристичних компаній, вищих навчальних закладів тощо Оргкомітет відібрав 21 фіналіста, які протягом літа-осені мали можливість презентувати для журналістів та громадськості свої міста, щоб позмагатися за звання переможця. Паралельно з презентаційними прес-турами відбувалося Інтернет-голосування на офіційному сайті акції www.7chudes.in.ua та анкетування експертів. Переможці традиційно визначалися за сумою результатів Інтернет-голосування та опитування експертів (50/50). До числа 100 експертів входять керівники національних заповідників, музеїв, кафедр туризму вищих навчальних закладів України, науковці та експерти у галузі туризму, представники туристичних компаній, що займаються внутрішнім туризмом. Отож, за сумою результатів Інтернет-голосування та анкетування експертів Оргкомітет визначив такі міста-переможці в акції «7 чудес України: історичні міста та містечка» (ЗА АБЕТКОЮ):
Крім того, Оргкомітетом було визначено три спецномінації для міст, що мають значний туристичний потенціал і зацікавленість місцевої громади у розвитку своїх населених пунктів. Спецномінаціями відзначено: «Реально переможцями цієї акції є 10 міст, оскільки про усіх них в наступному році будуть відзняті фільми та виготовлена різноманітна поліграфічна продукція. Таким чином, інформаційна та просвітницька кампанія туристичної привабливості цих 10 міст триватиме і протягом наступного року» , – зазначив голова Оргкомітету Микола Томенко. | |
|