Головна » Файли » Завдання для перевірки знань учнів |
07.11.2012, 18:32 | |
Контрольна робота № 1 за темою „Героїчні пісні й фольклорні балади”. Варіант 1 І. Рівень ( 0,5 балів). 1. Фольклор – це: а) усна народна творчість; б) літературний жанр; в) музичний жанр. 2. До фольклору і літератури одночасно належать: а) прислів’я; б) приказки; в) балади. 3. Балад про Робіна Гуда є багато, а саме... а) близько 5; б) близько 15; в) близько 40. 4. Що єднає героїв балади «Вересовий мед» і «Альпухара»? а) здатність на самопожертву; б) пікт і Альманзор – королі; в) відсутність патріотизму. 5. В якій із балад розглядається тема зіткнення людини зі своєю долею? а) в баладі «Вересовий мед»; б) в «Пісні про віщого Олега»; в) в баладі «Альпухара». 6. Що єднає О. Пушкіна, Р.Л. Стівенсона та Ад. Міцкевича. а) всі вони автори поем; б) вони – автори балад; в) вони – автори історичних романів. ІІ. Рівень ( 0,5 балів). 1. Про кого йдеться у цих уривках: а) „У славетному місті Муромі, У селі було карачаровім Жив собі Іван Тимофійович, Хлібороб, а з ним син укоханий...” б) „Дав їй Бог і очи соколіні, Дав їй Бог і крила лебедині, Тож вона майнула на Косове, … ІІІ. Рівень ( 1 бал).Дайте визначення цих понять. Билини - Балада -
ІV. Рівень. ( 4 бали ). Написати твір-роздум на одну із запропонованих тем: ü Чому вас навчили балади О. Пушкіна, Р.Л. Стівенсона та Ад. Міцкевича? Які істини допомогли вам усвідомити ці твори? ü „Людина без волі, що птах без крил” (за баладою «Альпухара») ü Що приваблює мене в героях літературних балад? ü Як ви розумієте поняття «патріотизм»? Розкрийте його на прикладі балад «Вересовий мед» та «Альпухара». Контрольна робота № 1 за темою „Героїчні пісні й фольклорні балади”. Варіант 2 І. Рівень ( 0,5 балів). 1. Билини поділяються на цикли: а) про Іллю Муромця, Альошу Поповича, Добриню Микитовича; б) Новгородський, Київський; в) про героїв, богатирів. 2.Укажіть правильну відповідь а) Сюжетною основою билин є легендарна історія Київської Русі; б) сюжетною основою билин є походи київського князя; в) сюжетною основою билин є героїчні подвиги окремих воїнів із князівської дружини. 3. З яким із поетів приятелював Гете? а) Війон; б) Стівенсон; в) Шиллер. 4. З якої балади ці рядки: «Я знаю все і не знаю лиш себе»? а) «Вільшаний король»; б) «Балада прикмет»; в) «Рукавичка». 5. Анафора – а) це протиставлення певних якостей; б) перенесення рис характеру людини в образи тварин, птахів, комах; в) єдинопочаток; повторення слова або групи слів на початку декількох фраз чи строф. 6. Балад про Робіна Гуда є багато, а саме... а) близько 7; б) близько 19; в) близько 40. ІІ. Рівень ( 0,5 балів). Назвіть друзів і ворогів Робін Гуда. Давньоруські билини виконувалися у супроводі… ІІІ. Рівень ( 1 бал). Якими є художньо-виражальні засоби балад? Охарактеризуйте билинних богатирів. ІV. Рівень. ( 4 бали ). Виконайте одне із завдань. ü Визначте проблематику фольклорних балад про Робін Гуда. ü Доведіть, посилаючись на тексти творів про Іллю Муромця, що в билинах оспівується почуття власної гідності людини. ü Охарактеризуйте ліричного героя «Балади прикмет». ü Які фольклорні традиції використав Р.Л. Стівенсон у баладі «Вересовий мед». | |
Переглядів: 10381 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |