Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » Завдання для перевірки знань учнів

Світова література (11 клас)
10.11.2012, 17:31

Контрольна робота №1

Література І половини XX ст.

Психологічна та лірична проза. Модерністська проза

Варіант І

Репродуктивний рівень

1.  Яку художню техніку використав автор уривка твору (Джеймс
Джойс «Джакомо Джойс»): (1 б.)

«Високі каблучки вистукують пустку на лунких кам'яних сходах. Холодний дух замку, порозвішувані лати, грубої роботи залізні кан­делябри на завитках звивистих різьблених сходів. Стукіт-тукіт ка­блучків, різкий та пустий звук. Дехто внизу хотів би говорити з ва­ми, пані».

а) внутрішній монолог;

б) «потік свідомості»;

в) діалог;

г) полілог?

2. Підкресліть провідні ознаки неоромантизму: (1 б.)
звеличення творчої уяви людини; звеличення творчої сили, волі,

активності особистості; природа — джерело гармонійного начала, творчої сили; конфлікт мрії та дійсності, захоплення несвідомим, таємничим, фантастичним, ірраціональним.

3. Заповніть схему іменами імпресіоністів - представників різних видів мистецтва з поданого нижче списку: (1 б.)

К. Дебюссі, П. Верлен, Е. Мане, М. Равель, М. Горький, І. Бунін.

Репродуктивно-творчий рівень

4. Чому Максима Горького називають «Буревісником револю­ції»? (2 б.)

5. Поясніть назву твору І. Буніна «Легке дихання». (2 б.)

6. Доведіть, що кохання Желткова до Віри Миколаївни Шеїної є романтичним за своїми ознаками. (26.)

Творчий рівень

7. Чим обумовлена гротескність образу Грегора Замзи? (3 б.)

 


Варіант ІІ

Репродуктивний рівень

 

1. У дослівному перекладі слово фабула означає: (1 б.)

а)  переказ, розповідь;

б) тема, предмет;

в) ідея, пафос;

г) характер, тип.

 

2. Заповніть схему іменами імпресіоністів - представників різних видів мистецтва з поданого нижче списку: (1 б.)

К. Дебюссі, П. Верлен, Е. Мане, М. Равель, М. Горький, І. Бунін.

3.  Форма внутрішнього монологу, яка імітує (часто за допомогою
прийому монтажу) безпосередню передачу хаотичного процесу вну­
трішнього мовлення людини — це: (1 б.)

а) потік свідомості;

б) внутрішній монолог;

в) полілог;

         г)поліфонія.

Репродуктивно-творчий рівень

4. Заповніть таблицю іменами літераторів початку XX ст., твор­чість яких ви вивчали, та вкажіть риси, притаманні зазначеним мис­тецьким течіям і напрямкам. (2 б.)

Творчий рівень

5. У чому своєрідність «філософії кохання», яку письменник Іван Бунін розкриває у творі «Легке дихання? (3 б.)

6. Кохання Желткова - це хвороба, «маніакальна ідея» чи само­віддане, безмежне почуття? Обґрунтуйте свою думку. (4 б.)

 

Категорія: Завдання для перевірки знань учнів | Додав: uchitel
Переглядів: 1404 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: