Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » Завдання для перевірки знань учнів

Світова література (11 клас)
09.11.2012, 18:59

Контрольна робота за розділом

« Література ІІ половини ХХ століття»

Варіант 1

Репродуктивний рівень (0, 5 балів)

1. Епіграфом до якого твору став вислів Даніеля Дефо: «Якщо вільно зобразити ув’язнення через інше ув’язнення, то й вільно зобразити будьякий реально існуючий предмет через щось зовсім неіснуюче»?
А) «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»;    Б) «Старий і море»;    В) «Перевтілення»;    Г) «Чума».

 

2. Від твору якої літератури походить назва оповідання Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»?
А
) давньоримської;   Б)  давньогрецької;    В)  перськотаджицької;     Г)  іспанської.

 

3. Хто з героїв літератури ХХ ст. каже: «Людина створена не для поразки…, людину можна знищити, а здолати не можна»?
А
) Ріє;    Б ) Сантьяго;     В) Рамбер;    Г ) безіменний герой «Подорожнього…».

 

4. У якому рядку перелічені письменники постмодерністи?
А
) Павич, Еко, Хемінгуей;     Б)  Павич, Еко, Зюскінд;       В)Павич, Еко, Кафка.

 

5. Позначте правильний варіант відповіді. А.Камю:

А)  навчався на філологічному факультеті Паризького університету.  Б)  на філософському факультеті Оранського університету.      В) на юридичному факультеті у Сорбоні.

 

6.. Те, що у  зараженому чумою місті відбувалося, стосувалося всіх його мешканців. Назвіть особу, яка вважала, що в цей нелегкий час « соромно бути щасливим одному»:

А) лікар Ріє      Б) Тарру      В) А. Камю      Г) Раймон Рамбер      Д) Панлю.

 

7. Позначте твір, автором якого не є Е.Хемінгуей:

А) « Подорожній. Клои ти прийдеш у Спа…»        Б) « Старий і море»       В) «П’ята колона»

Г) «Прощавай, зброє!»

 

8. Позначте правильний варіант відповіді.Старий у творі «Старий і море» є символом:

А) борця за незалежність         Б) непереможності, нездоланності             В) усіх рибалок світу

Г) життя.

 

9. Позначте, в чому Г.Белль вважає провину німецької нації:

А) не змогла реально оцінити загрозу війни і вчасно зупинитися.          Б) не бачила загрози війни

В) не передбачила наслідків війни для нової генерації        Г) не могла реально оцінити усіх наслідків війни для  людства.

 

10. Центральним явищем літературного процесу другої половини ХХ століття став перехід до:

А) імпресіонізму       Б) постмодернізму            В) футуризму       Г) неоромантизму

 

11. Позначте художні засоби, які допомагають оволодіти авторам логікою абсурду, зазирнути за межу реального, протиставити суцільному хаосу «сміх життя»:

А) пародія, гротеск, художнє передбачення       Б) постійні епітети, порівняння, метафори

В) іронія, гіпербола.

12. Назвіть автора, який не є представником постмодернізму:

А) У. Еко              Б) Кобо Абе           В) І.Кальвіно        Г) А.Камю.

Репродуктивно-творчий рівень

1.Заповніть таблицю іменами представників модерністської літе­ратурної течії під умовною назвою «магічний реалізм» та нового на­пряму в театральному мистецтві, що набув популярності як «драма абсурду»(А.Карпентьєр, М. Фріш, Г. Ґарсіа Маркес, Е. Йонеско,X. Кортасар, С. Беккет) (1б.)

2. Поясніть роль образів-символів у повісті-притчі Е. Хемінгуея «Старий і море». (2 6.)

Творчий рівень

1. Чим небезпечне конформістське суспільство? (За п'єсою-притчею Ф. Дюрренматта «Гостина старої дами»). (3б.)

 

Контрольна робота за розділом

« Література ІІ половини ХХ століття»

Варіант 2

Репродуктивний рівень (0, 5 балів)

1. Позначте літературний напрям, який став активно розвиватися після Другої світової війни:

А) натуралізм    Б) постмодернізм    В) екзистенціалізм     Г) неоромантизм.

 

2.Позначте вибір, який, на думку Камю, є у людини:

А) на втручатися чи боротися     Б) боротися чи скоритися    В) не звертати увагу чи скоритися.

 

3. Значним явищем театрального авангарду другої половини ХХстоліття стає:

А) « театр абсурду»     Б) нова драма        В) шкільна драма

 

4. С.Беккет, Е.Йонеско, Е.Олбі, С.Мрожек – це найталановитіші представники:

А) «театру абсурду»      Б) нової драми     В) шкільної драми

 

5. Напрям, у якому органічно поєднуються елементи дійсного та уявного, реального та фантастичного, побутового та міфологічного, ймовірного і таємничого, повсякденного буття і вічності, отримав назву:

А) «театр абсурду»    Б) екзистенціалізм     В) магічний реалізм        Г) постмодернізм

 

6. У яких літературних жанрах розвивався постмодернізм:

А) історичний роман, роман-епопея.   Б) лірична комедія, трагікомедія  В) фантастична притча, анти утопія, міфологічна повість         Г) сентиментальна повість, роман у віршах.

 

7.Роман Г.Г.Маркеса « Сто років самотності», де в міфічно-реальних образах відтворено історію Колумбії та всієї Латинської Америки, - це класичний приклад:

А) «театру абсурду»    Б) екзистенціалізму    В) магічного реалізму   Г) постмодернізму

 

8..Назвіть письменника, який не є представником реалізму ХХ століття:

А) Г.Белль   Б) Е.М.Ремарк    В)В.Биков     Г) А.Камю.

 

9. Позначте жанр, загальновизнаним майстром якого літературна критика вважає Г.Белля:

А) коротке оповідання    Б) новела        В) роман- хроніка

 

10. Позначте напис, який, на думку героя Г.Белля, буде викарбувано на його могилі:

А) « Тут похований юний герой війни»   Б) « Пішов зі школи на фронт і поліг за…»   В) « Вічна пам'ять…»

 

11 Позначте жанр твору «Чума»:

А) роман – хроніка       Б) роман – епопея         В) історичний роман        Г) соціальний роман

 

12.. Назвіть особу, якій належить наведений вмслів.

«…Коли бачиш, скільки біди і горя приносить чума, треба бути божевільним сліпцем або просто негідником. Аби примиритися з чумою»:

А) лікар Ріє         Б) Тарру             В) Панлю    Г) Жозеф Гран         Д) Раймон Рамбер.

Репродуктивно-творчий рівень

1. Представники якої модерністської течії у своїх творах відобра­жали настрої розчарування, відчуття загальної кризи суспільства, культури, цивілізації, прагнучи збагнути причини трагічної невлаш­тованості людського життя? (1 б.)

2. Яку роль у творі Г. Ґарсіа Маркеса «Стариган з крилами» віді­грає художня деталь: сльози на очах ангела; ґрати на вікнах будин­ку, щоб не залітали ангели? (2 б.)


Творчий рівень

1.  У чому полягає притчевий  характер роману А.Камю «Чума»? (3б.)

 

Категорія: Завдання для перевірки знань учнів | Додав: uchitel
Переглядів: 6862 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 2
2 uchitel  
0
У Вашій голові!

1 vladik-pilyai  
0
Где можно посмотреть ответы?

Ім`я *:
Email *:
Код *: