Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » Робота методичного об'єднання

Тематика засідань МО
07.11.2012, 17:42

Зміст роботи.

Тематика засідань методичного об’єднання вчителів російської мови, світової літератури та художньої культури

І засідання ( серпень, 2012 рік)

 

Мета: 

-         розглянути пропозиції та обговорити тематику, основні напрямки науково-методичної роботи(проблеми) на 2012/13 н.р.;

-         обрати голову МО, секретаря;

-         розглянути перспективи подальшої професійної діяльності членів МО(вибір індивідуальної науково-методичної проблеми на 2012/2013 н.р.;

-         ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо викладання російської мови, світової літератури та художньої культури на 2012/13 н.р.;

-         обговорити особливості подальшого планування та реалізації питань викладання предметів;

-         визначити шляхи подальшого підвищення фахового рівня та професійної компетенції вчителів.

 

1.     Нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення викладання базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах міста у 2012-2013 навчальному році.

2.     Методичні рекомендації щодо проведення у 2012-2013 навчальному році

Дня знань та Першого уроку у закладах освіти Київської області та міста Славутича.

3.     Бібліографічний огляд фахових видань. (Експрес-інформація)

4.     Обговорення та затвердження плану роботи  МО на 2012/13 н.р.

5.     Організація роботи з коригування календарно-тематичного планування роботи членів МО з російської мови, світової літератури та художньої культури.

6.     Різне. Міжнародна гра-конкурс «Русский медвежонок – языкознание для всех».Всеукраїнський конкурс для вчителів світової літератури «Мультимедійна презентація на уроці аналізу та інтерпретації художнього твору».


 

ІІ засідання (жовтень 2012 року)

Тема: Використання  особистісно орієнтованих освітніх технологій як провідного напряму  взаємодії учитель - учень.

Мета: виявити оптимальні засоби, методи та форми взаємодії педагога та учня, які сприяють всебічному розвитку особистості учня.

 

 

1.     Складання та затвердження завдань для І етапу олімпіад з російської мови та світової літератури.

2.     Основні аспекти педагогічних технологій у формуванні особистості учня, робота з обдарованими дітьми.  (Інформування). Робота Малої Академії Наук у школі. Симонова В.П. та її учениця Хаврусь А.(11-Б клас)- секція «Світова література».

3.     Форми і методи реалізації сучасного особистісно- орієнтованого уроку.

    (Ділова гра)

3. Взаємодія педагогів з обдарованими дітьми» (анкетування  учнів)

4.     Результативність І етапу та підготовка до ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з російської мови та світової літератури.

5.     Перевірка міська та шкільна стану викладання російської мови( жовтень), аналіз експертних контрольних робіт, типові помилки, рекомендації учителям.

     ( Інформування).Шкільна перевірка стану викладання художньої культури  (листопад-грудень).

6.      Ознайомлення вчителів з умовами участі у міському форумі «Урок» ( для вчителів, що атестуються).

7.     Різне.

8.     Домашнє завдання. Розробити завдання для контролю знань учнів 10, 11-х класів з російської мови, світової літератури та художньої культури.


 

ІІІ засідання (січень 2013 року)

 

Тема:  Виховання сучасної особистості школяра засобами літератури, мови, мистецтва.

Мета: виявити оптимальні засоби, форми та методи літератури як предмета і як художнього твору, які позитивно впливають на особистість учня і сприяють його розвитку і самовдосконаленню.

 

1.     Психолого - педагогічні акценти розвитку і самовдосконалення особистості учня.

 (Презентація).

3. Організація застосування групових форм роботи на уроках російської мови, світової літератури та художньої культури.

4.     Представлення завдань для контролю знань учнів з російської мови, світової літератури та художньої культури.

5.     Сутність і зміст варіативної складової навчальних планів. Симонова В.П. про роботу факультативу «Зарубіжні письменники і Україна».

(Повідомлення)

6.     Формування комунікативно - мовленнєвої компетентності учнів на уроках російської мови та  світової літератури.

7.     Літературна освіта в умовах реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

8.     Ознайомлення з довідкою (шкільною) про стан викладання художньої культури.

9.     Різне.

10. Домашнє завдання. Презентація активних форм проведення  контролю знань навчальних досягнень учнів старшої школи.

ІV засідання (березень 2013 року)

 

Тема:  «Педагогічна ідея – це крила, на яких злітає педагогічна творчість».

(В. Сухомлинський)

Мета: створення організаційно - методичних умов успішної діяльності учителя.

 

1.    Творчий  портрет вчителя, який атестується. Мельник Т.О. та Шевченко Т.Р., які закінчили працювати над попередньою темою самоосвіти.

     (Звіт)

2.    Моніторинг участі учнів школи в декаді мовознавства. (Повідомлення)

3.    Результативність позакласних і позашкільних заходів (інтелектуальних конкурсів).

 (Обговорення)

4.    Бібліографічний огляд періодичних видань. Участь у конкурсах від видавництва «Шкільний світ», «Зарубіжна література у школах України», «Освіта».

    (Експрес – інформація)

5.    Презентація активних форм проведення  контролю знань навчальних досягнень учнів старшої школи.

  ( Домашнє завдання – інформація)

6.    Різне.

   (Інформація, обмін думками).

7.    Домашнє завдання. Повідомлення з досвіду роботи –  особистісно - індивідуальний підхід до «важковиховуваних» дітей.


 

V засідання (травень 2013 року)

 

Тема:  Формування навичок самостійної діяльності учнів на уроках російської мови, світової літератури та художньої культури.

Мета: підвести підсумки роботи МО і кожного вчителя особисто; обговорити методи і засоби формування самостійної діяльності учнів під час уроку.

 

 

1.     Самостійна робота учня як один із видів самовдосконалення.

(Інформація)

2.     З досвіду роботи. Навички самостійної діяльності учнів і цілісний підхід.

(Круглий стіл)

3. Розвиток креативного критичного мислення та активної життєвої позиції учнів та вчителів. Обговорення статей кандидата філологічних наук А.І.Богосвятської стосовно методики викладання світової літератури. Обговорення методики Т.Фролової стосовно викладання російської мови.

2.     Звіт про діяльність методичного об’єднання. (Звіт)

3.     Обговорення домашнього завдання. Особистісно - індивідуальний підхід до «важковиховуваних» дітей.

4.     Різне. (Інформація)

5.     Проведення Дня слов’янської писемності. Надання матеріалів та рекомендацій вчителям з досвіду роботи Ш.О. Амонашвіллі ( Турчина С.Л.)

6.      Домашнє завдання. Знайомство з новинками методичної літератури.

 

 

Категорія: Робота методичного об'єднання | Додав: uchitel
Переглядів: 1841 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: